gabriela.ichim [ @ ] ottobroker.ro
0726 141 493
Asigurarea de viata pentru angajati
Asigurarea de viata pentru angajati
Performanta echipei tale depinde si de un program adecvat de motivare si fidelizare a angajatilor. O astfel de solutie de optimizare a politicii de resurse umane este si o asigurare de viata oferita angajatilor companiei, garantand recrutarea, pastrarea si loializarea unui personal de calitate. Cu o astfel de polita, angajatii vor avea un plus de confort psihic, fiind mult mai motivati pentru a contribui la dezvoltarea continua a afacerii.
Asigurarea de viata pentru angajati le ofera acestora siguranta si protectie lor si celor apropiati chiar si in situatii limita (deces, invalidiate, boala), precum si in caz de supravietuire. In cazul producerii evenimentului nedorit, despagubitul este persoana asigurata sau beneficiarii acestuia.
Otto Broker iti poate recomanda solutii flexibile de asigurare, cu pachete de beneficii adaptate necesitatilor companiei tale. Suntem alaturi de tine si de echipa ta pentru ca stim cat de importanta este calitatea resurselor umane pentru succesul unei companii.
Gabriela Ichim
Senior Corporate Broker
Beneficiile Asigurarii de Viata prin Otto Broker
Alte canale de vanzare | |
---|---|
Iti optimizezi costurile: brokerii nostri negociaza cele mai bune oferte cu companiile de asigurari | Afli de un numar limitat de oferte, care au costuri prestabilite |
Iti ofera consultanta in legatura cu orice produs si serviciu, de luni pana duminica, intre orele 9 – 21 | Majoritatea brokerilor lucreaza doar in timpul saptamanii, la program clasic |
Iti ofera consultanta pentru a alege solutii flexibile de asigurare, adaptate nevoilor si bugetului companiei tale | Ai parte doar de servicii standard de asigurare, fara posibilitatea de a le personaliza |
Cum functioneaza polita
Prima de asigurare de viata este formata din partea de protectie (costul de acoperire a riscului asigurat) si costurile administrative ale politei. In functie de natura produsului de asigurare, poate exista si o parte de acumulare/economisire.
Valoarea primei de asigurare pentru componenta de protectie se stabileste printr-o serie de calcule ce au la baza statistici demografice si tabele de mortalitate si tine cont de mai multi factori, precum sexul si varsta persoanei asigurate, gradul de risc pe care il implica meseria asiguratului, hobby-uri, starea de sanatate, durata asigurata si tipul asigurarii pe care doreste sa o incheie.
Modalitatea de plata si frecventa ei pot sa difere, in functie de produsul pe care il alege asiguratul, dar si de optiunea acestuia. Astfel, in unele cazuri, prima poate sa fie platita intr-o transa unica, achitata in avans pentru toata perioada de asigurare (prima unica); in altele va fi esalonata, iar asiguratul o va achita la anumite date specificate in contract (prima esalonata). In acest caz, asiguratul poate decide singur daca le plateste anual, semestrial, trimestrial sau lunar.
Este important de stiut ca, in functie de frecventa si valoarea primelor, compania de asigurare ofera anumite reduceri procentuale din valoarea sumelor platite. Cele mai multe dintre asigurari permit asiguratului sa modifice frecventa de plata pe parcursul contractului, iar daca doreste sa tina pasul cu inflatia, poate sa ajusteze anual valoarea primelor si a sumei asigurate.
Societatile de asigurari
Alte asigurari pentru angajati
Polita de sanatate reprezinta siguranta tratamentului corect si la timp, atat in spitalele de stat, cat si in cele private, pentru fiecare dintre angajatii companiei tale. Acestia beneficiaza de protectie financiara in cazul unor afectiuni medicale si acces la servicii medicale complexe sau de baza, imediat, oriunde in Romania sau strainatate. Beneficiile cuprind atat servicii de preventie precum consultatii, analize si alte investigatii, dar si acoperirea costurilor cu spitalizarea, posibile interventii chirurgicale si tratament.
Angajatii companiei tale pot fi expusi riscurilor neasteptate, de aceea este recomandat sa beneficieze de o asigurare de accidente. Polita acopera evenimentele care pot surveni in timpul indeplinirii atributiilor de serviciu, produse pe traseul normal al deplasarii angajatului de la domiciliu la locul de munca si invers, provenite din afara si produse fara vointa persoanei asigurate.