Raporteaza  o  dauna  catre  Otto  Broker

Ce am de facut?

In cazul in care te confrunti cu o dauna aflata printre riscurile acoperite de asigurare, tot ce trebuie sa faci este sa-l suni pe consilierul Otto Broker care ti-a incheiat polita sau sa apelezi numarul de telefon 0726 141 490.

Te vom ajuta cu:

  • Informatii cu privire la documentele necesare pentru deschiderea dosarului de dauna
  • Informatii cu privire la centrele de constatare dauna ale asiguratorilor
  • Asistenta in vederea completarii constatului amiabil de accidente

Centre de sprijin

Vino la oricare dintre birourile noastre nationale si te ajutam sa-ti rezolvi dauna simplu si rapid. Consilierii nostri iti stau la dispozitie cu informatii referitoare la pasii pe care trebuie sa-i urmezi atunci cand ai de-a face cu o dauna. Iata care sunt principalele centre de sprijin din tara:

Daune frecvente

Indiferent de tipul de dauna cu care te confrunti, iti oferim asistenta permanenta si informatii folositoare pentru ca situatia sa se rezolve cu cat mai putine batai de cap.
Daune CASCO
Evenimentele neplacute pot aparea oricand, chiar daca esti un sofer atent. In aceste cazuri, asigurarea CASCO este foarte utila, deoarece despagubeste daunele grave.
Daune locuinta
Daca ai incheiat asigurarea facultativa prin Otto Broker si s-a produs un eveniment asigurat, poti sa stai linistit: noi iti vom oferi sprijinul necesar pentru deschiderea dosarului de dauna.
Daune RCA
In cazul in care esti implicat intr-un accident rutier sau e vorba de o culpa comuna, asigurarea RCA te protejeaza de plata daunelor catre cel pagubit, fie ca este vorba despre pagube materiale sau vatamari corporale.

Rezolvare daune

Suntem alaturi de tine si iti oferim consultanta in rezolvarea eficienta a dosarelor de dauna, din momentul aparitiei unei daune acoperite de polita CASCO si de-a lungul intregului proces.

Stii ca beneficiezi de serviciul de rezolvare daune daca:

  • autovehiculul avariat este asigurat cu polita facultativa CASCO valabila, incheiata prin intermediul Otto Broker;
  • prima de asigurare aferenta asigurarii CASCO este achitata la zi conform scadentelor inscrise in polita de asigurare;
  • daunele suferite de autovehiculul in cauza sunt acoperite de asigurarea CASCO incheiata pentru acesta;
  • dosarele de dauna sunt avizate catre Otto Broker in perioada de valabilitate a prezentului contract de asistenta.

Te sprijinim si iti suntem alaturi astfel:

  • te indrumam in legatura cu pasii de urmat in cazul unui accident rutier;
  • te ajutam telefonic sa completezi Constatul Amiabil;
  • te insotim la biroul societatii de asigurare pentru a-ti deschide dosarul de dauna;
  • asiguram preluarea autovehiculului avariat si transferul acestuia la unitatea service reparatoare, la cerere, in cazul alegerii efectuarii reparatiei intr-un service auto din reteaua de parteneri ai Otto Broker;
  • asiguram monitorizarea permanenta a dosarului de dauna si asistenta in fluxul de comunicare dintre unitatea service reparatoare si societatea de asigurare, in vederea obtinerii acceptului de plata final
  • asiguram preluarea autovehiculului reparat din unitatea service si transferul acestuia la adresa mentionata pentru predarea sa (in cazul in care reparatia s-a efectuat intr-un service auto din reteaua de parteneri ai Otto Broker);

Serviciul de Rezolvare Daune este disponibil in toate orasele si municipiile de judet din tara (in limita a 15 km de iesirea din oras) pentru suma de 40 Eur/an (in limita a doua evenimente acoperite/an).

Otto Broker pune la dispozitie serviciul de Call Center dedicat, apelabil la numarul unic cu tarif normal 021.203.9001, de luni pana duminica in intervalul orar 09.00 – 21.00.

Asistenta Non Stop

Orice intrebari si nelamuriri ai avea, iti punem la dispozitie serviciul de Asistenta telefonica NON-STOP, pentru a fi in permanenta informat cu privire la politele de asigurari incheiate.

Stii ca benficiezi de acest serviciu daca pe langa contractul de Asistenta NON-STOP ai cel putin o polita valabila incheiata prin Otto Broker la momentul semnarii contractului de Asistenta NON-STOP.

Cu acest serviciu poti sa fi sigur ca:

  • te informam cu privire la pasii de urmat si documentele necesare pentru deschiderea dosarului de dauna;
  • te tinem la curent referitor la stadiul unui dosar de dauna;
  • te informam despre polita(ele) de asigurare in vigoare la data apelului;
  • iti oferim informatii despre asiguratorul la care ai incheiat polita;
  • te informam cu privire la punctele noastre de lucru;
  • iti oferim orice alte informatii legate de asigurari.

Alte informatii

E bine sa stii ce ai de facut in cazul in care esti implicat intr-un accident rutier de mica amploare, pe care atat tu, cat si celalalt conducator auto vreti sa-l solutionati fara interventia politiei, ori daca ai luat parte la un accident rutier soldat cu victime. Iti oferim informatii complete pentru fiecare situatie in parte.
Constatarea amiabila in caz de accident
In cazul in care ai fost implicat intr-un accident rutier, este nevoie sa completezi formularul de Constatare amiabila de accident, fara a mai fi necesara intocmirea de documente de constatare de catre politie.
Accident rutier soldat cu victime
Cum procedezi in cazul in care esti vinovat de producerea unui eveniment rutier cu victime? Un lucru este foarte important: este interzisa parasirea locului accidentului.
Ce este si cand poti apela la Fondul de Protectie a Victimelor Strazii (FPVS)
(FPVS) este organizatia care garanteaza despagubirea persoanelor prejudiciate in urma unor accidente produse de autovehicule care fie nu au asigurare de raspundere civila auto (RCA), fie nu au putut fi identificate.