Raporteaza o dauna catre Otto Broker
Ce am de facut?
In cazul in care te confrunti cu o dauna aflata printre riscurile acoperite de asigurare, tot ce trebuie sa faci este sa-l suni pe consilierul Otto Broker care ti-a incheiat polita sau sa apelezi numarul de telefon 0726 141 490.
Te vom ajuta cu:
- Informatii cu privire la documentele necesare pentru deschiderea dosarului de dauna
- Informatii cu privire la centrele de constatare dauna ale asiguratorilor
- Asistenta in vederea completarii constatului amiabil de accidente
Centre de sprijin
Vino la oricare dintre birourile noastre nationale si te ajutam sa-ti rezolvi dauna simplu si rapid. Consilierii nostri iti stau la dispozitie cu informatii referitoare la pasii pe care trebuie sa-i urmezi atunci cand ai de-a face cu o dauna. Iata care sunt principalele centre de sprijin din tara:
Daune frecvente
Rezolvare daune
Suntem alaturi de tine si iti oferim consultanta in rezolvarea eficienta a dosarelor de dauna, din momentul aparitiei unei daune acoperite de polita CASCO si de-a lungul intregului proces.
Stii ca beneficiezi de serviciul de rezolvare daune daca:
- autovehiculul avariat este asigurat cu polita facultativa CASCO valabila, incheiata prin intermediul Otto Broker;
- prima de asigurare aferenta asigurarii CASCO este achitata la zi conform scadentelor inscrise in polita de asigurare;
- daunele suferite de autovehiculul in cauza sunt acoperite de asigurarea CASCO incheiata pentru acesta;
- dosarele de dauna sunt avizate catre Otto Broker in perioada de valabilitate a prezentului contract de asistenta.
Te sprijinim si iti suntem alaturi astfel:
- te indrumam in legatura cu pasii de urmat in cazul unui accident rutier;
- te ajutam telefonic sa completezi Constatul Amiabil;
- te insotim la biroul societatii de asigurare pentru a-ti deschide dosarul de dauna;
- asiguram preluarea autovehiculului avariat si transferul acestuia la unitatea service reparatoare, la cerere, in cazul alegerii efectuarii reparatiei intr-un service auto din reteaua de parteneri ai Otto Broker;
- asiguram monitorizarea permanenta a dosarului de dauna si asistenta in fluxul de comunicare dintre unitatea service reparatoare si societatea de asigurare, in vederea obtinerii acceptului de plata final
- asiguram preluarea autovehiculului reparat din unitatea service si transferul acestuia la adresa mentionata pentru predarea sa (in cazul in care reparatia s-a efectuat intr-un service auto din reteaua de parteneri ai Otto Broker);
Serviciul de Rezolvare Daune este disponibil in toate orasele si municipiile de judet din tara (in limita a 15 km de iesirea din oras) pentru suma de 40 Eur/an (in limita a doua evenimente acoperite/an).
Otto Broker pune la dispozitie serviciul de Call Center dedicat, apelabil la numarul unic cu tarif normal 021.203.9001, de luni pana duminica in intervalul orar 09.00 – 21.00.
Asistenta Non Stop
Orice intrebari si nelamuriri ai avea, iti punem la dispozitie serviciul de Asistenta telefonica NON-STOP, pentru a fi in permanenta informat cu privire la politele de asigurari incheiate.
Stii ca benficiezi de acest serviciu daca pe langa contractul de Asistenta NON-STOP ai cel putin o polita valabila incheiata prin Otto Broker la momentul semnarii contractului de Asistenta NON-STOP.
Cu acest serviciu poti sa fi sigur ca:
- te informam cu privire la pasii de urmat si documentele necesare pentru deschiderea dosarului de dauna;
- te tinem la curent referitor la stadiul unui dosar de dauna;
- te informam despre polita(ele) de asigurare in vigoare la data apelului;
- iti oferim informatii despre asiguratorul la care ai incheiat polita;
- te informam cu privire la punctele noastre de lucru;
- iti oferim orice alte informatii legate de asigurari.